Методична робота


АНАЛІЗ  УРОКУ
Дата 21.02 2020 р     Предмет   українська мова     5-Б    клас
Вчитель   -Аліфанова Ольга Геннадіївна---------------------------------------------------
Кількість учнів в класі 18  , присутні на уроці 15  
ТЕМА УРОКУ .Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні,  спонукальні, окличні. Речення.
МЕТА УРОКУ : повторити й узагальнити поняття про види речень за метою висловлювання;  формувати загально пізнавальні вміння розпізнати види речень з метою висловлювання , окличні речення, правильно їх інтонувати; удосконалювати творчі вміння щодо побудови різних за метою висловлювання речень; розвивати мовленнєво-_ комунікативні вміння шляхом самостійного складання усних і письмових зв’язних висловлювань   розвивати логіку, мислення, уміння узагальнювати і систематизувати; уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів.
МЕТА ВІДВІДУВАННЯ: оцінювання оптимальності вибору методів, прийомів та засобів навчання
ТИП УРОКУ: поглиблення вивченого в початкових класах
Структура обраного типу уроку відповідає даній темі доцільне її застосування
 Урок проводиться за календарним  планом — творчим робочим докумен­том учителя
ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ
Стан класу: чисто, провітрено, освітленість добра , учні готові до уроку  (наявні підручники, зошити, щоденники і т.д.) .
Підготовлене обладнання до уроку: наочні посібники, роздатковий матеріал, картки для індивідуальної роботи.
Дошка готова до роботи: чиста,наявна крейда, губка та  записи на дошці підготовлені вчителем .
Для проведення уроку створені необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні.
Урок розпочатий  одразу після дзвоника
АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ  ОПИТУВАННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.
а) під час опитування використані такі  методи: біля дошки, з місця,  використання дидактичних карток (один чи багато варіантів), фронтальна бесіда.
б) опитування  індивідуальне, групове, фронтальне, усне, письмове
в) запитання формувалися : чітко, ясно,  учитель не провокує  учнів на перепитування
г) опитування здійснювалося з метою : навчальною , розвиваючою
2. АКТИВІЗАЦІЯ  РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель відтворює раніше вивчений матеріал, відновлює в пам’яті опорні знання учнів, використовуючи картки ,малюнки.
3.МОТИВАЦІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
. Мотивація навчання характеризує        пізнавальні мотиви .
4. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Вивчення  матеріалу має високий  ідейно-науковий рівень, спостерігається динамічний перехід від одного виду роботи до іншого;систематично проводяться короткочасні перевірки за картками; застосовувуються ущільнені вправи.
Матеріал уроку викладено доступно,чітко формулювалися висновки.
Урок має високий  зв'язок з життям.
 Наявні міжпредметні зв’язки з природознавством, українською літературою. 
Використано такі принципи навчання: науковість, доступність, наочність, систематичність та послідовність, самостійність учнів, свідомість засвоєння знань, цілеспрямованість.
На уроці спостерігається індивідуальний підхід  та диференціація навчання .
ЗАСОБИ НАВЧАННЯ:а) підручник: текст, певні розділи, малюнки та схеми, питання до параграфа б) використання довідникової та допоміжної літератури в) бесіда та розповідь.
МЕТОДИ НАВЧАННЯ:   а) виконавчі б) репродуктивні в)частково пошукові г) пошукові
МОВА УЧИТЕЛЯ: грамотна, "чиста", лаконічна,  дохідлива
ТЕМП І ТОН РОБОТИ: спокійний
Навчальним матеріалом вчитель володіє добре
Проводилася активація пізнавальної діяльностості учнів при поясненні матеріалу в формі бесіди
На уроці наявна самостійна робота учнів.
Учитель мотивує навчальну діяльність кожного учня, підкреслюючи необхідність знань у повсякденному житті. Здійснює індивідуальний підхід до кожного учня. Домагається, щоб на кожному уроці працював кожен учень. Здійснює диференційований підхід та створює такі умови, які б забезпечували засвоєння програмового матеріалу .
 Практикувались новітні технології    (робота в групах, створення ситуації успіху, індивідуальний підхід, проблемні ситуації тощо), що забезпечило високий рівень активності учнів, чітке розуміння поставлених завдань та якісне їх виконання.
Учні вміють самостійно працювати з підручником, вибирати головне, аналізувати, співставляти й узагальнювати.
Домашнє завдання дане учням на уроці, має об’єм відповідно до вікових особливостей учнів та  спостерігається диференціація
ВИСНОВКИ ПО УРОКУ:
Урок  ефективний, відповідає календарному  плану ,програмі. Наявний конспект уроку.
 Мета реалізована. Вчитель показав вміння володіти класом, хорошу ерудицію, етикет, такт, захоплення, доброзичливість . Емоційний стан уроку спокійний, враховано вікові особливості учнів.
Урок має раціональну структуру. Застосовувалися різноманітні форми проведення уроку. Раціонально розподілено урок на етапи, чітко визначаю дидактичну мету кожного етапу уроку, її дотримано. Використовуються нестандартні форми проведення уроку. Здійснюються диференціація й індивідуалізація навчання. Забезпечуються міжпредметні зв'язки.
Учитель розвиває навчальну, пізнавальну діяльність учнів і керує нею, здійснюючи стимулювання, організацію, контроль, оці­нювання діяльності, озброює учнів прийомами самостійної роботи, формує навички самоконтролю.
Висока результативність уроку.                         

Урок відвідала класний керівник 5-Б класу Кива Тетяна Іванівна


АНАЛІЗ  УРОКУ
Дата 05 .03 2020 р  Бінарний урок з української та зарубіжної літератури       5-А   клас
Вчителі   -Аліфанова Ольга Геннадіївна- та Курлапова Тамара Василівна
------------------------------------------------
ТЕМА УРОКУ Віртуальна подорож до країни казок.
МЕТА УРОКУ :узагальнити та систематизувати знання про казку та її особливості, розкрити її загальнолюдський зміст,  розвивати логіку, мислення, уміння узагальнювати і систематизувати; уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів, виховувати такі якості як доброта, милосердя..
МЕТА ВІДВІДУВАННЯ: знайомство з системою роботи вчителів, що атестуються
ТИП УРОКУ: повторювально- узагальнюючий урок
 Структура обраного типу уроку відповідає даній темі, доцільне її застосування
ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ
Стан класу: чисто, провітрено, учні готові до уроку  (наявні підручники, зошити, щоденники і т.д.) .
Підготовлене обладнання до уроку: наочні посібники, роздатковий матеріал, картки для індивідуальної роботи, малюнки, мультимедійний супровід
Дошка готова до роботи: чиста,наявна крейда, губка та  записи на дошці підготовлені вчителем .
Дисципліна відмінна.
Урок розпочався  одразу після дзвоника
АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ  ОПИТУВАННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.
а) під час опитування використані такі  методи:   використання дидактичних карток (один чи багато варіантів), фронтальна бесіда.
б) запитання формувалися : чітко
в) опитування здійснювалося з метою : навчальною , розвиваючою
2. АКТИВІЗАЦІЯ  РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Вчителі використали « мозковий штурм», різні конкурси, малюнки, щоб згадати раніше вивчений матеріал, а саме. що таке казка, види казок.
3.МОТИВАЦІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
. Мотивація навчальної діяльності була проведена за допомогою коложу і мала навчальний і пошуковий характер
4. Узагальнення вивченого матеріалу за допомогою віртуальної подорожі
Під час проведення бінарного уроку всі компоненти уроку були пов’язані між собою логічною послідовністю і забезпечили дидактичну цілісність навчання. Учні заздалегідь отримали завдання- підготувати повідомлення на задану тему- це активізувало особисту пізнавальну діяльність і стало основою для формування «ситуації успіху» для кожного учня. Використання мультимедійного супроводу допомогло школярам краще засвоїти тему.
   Навчальним матеріалом вчителі володіють добре. Постійно  Ольга Геннадіївна і Тамара Василівна звертали увагу на те, які якості людини виховує казка, чому вчить казка, пов’язували події  казки з життям. Запитання ставилися учням , таким чином,  щоб стимулювати розвиток розумових сил, виховувати інтерес до навчання.
  Форми роботи на уроці відповідали віковим та навчальним можливостям класу. Мова вчителів правильна, мелодійна, доповнювалася мімікою та жестами.
  Висновок: урок проведено на високому методичному рівні. Навчання носило розвивальний характер. Застосовувалися різні форми проведення уроку. Мета була досягнута. Учні показали гарні знання з теми.
Проводилася активація пізнавальної діяльностості учнів при поясненні матеріалу в формі бесіди. На уроці наявна самостійна робота учнів.
 Практикувались новітні технології    (робота в групах, індивідуальний підхід, проблемні ситуації тощо), що забезпечило високий рівень активності учнів, чітке розуміння поставлених завдань та якісне їх виконання.
Урок відвідала  вчитель історії Кива Тетяна Іванівна



АНАЛІЗ  УРОКУ
Дата 11 .03 2020 р Урок української літератури та музичного мистецтва
Вчителі    Копиця Інна Вікторівна, Бут Євгенія Миколаївна  7 клас ( 23 учні)---------------------------------------
ТЕМА УРОКУ  Вшанування пам’яті Т. Г. Шевченка.
МЕТА УРОКУ :удосконалити знання учнів про життєвий шлях  і творчість Т.Шевченка; на прикладі творчості Т. Шевченка показати зв’язок музики, літератури, образотворчого мистецтва, підкресливши поняття « музичність пісень , віршів, картин Кобзаря;
 розвивати культуру зв’язного мовлення, вміння виразно читати поетичні твори;
 виховувати почуття добра, любові до української пісні, культуру слухати музику.
МЕТА ВІДВІДУВАННЯ: знайомство з методикою проведення бінарних уроків .
ТИП УРОКУ: бінарний урок
 Структура обраного типу уроку відповідає даній темі, доцільне її застосування
ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА УРОКУ
 Урок розпочався одразу після дзвоника.
Привітання вчителів, перевірка готовності до уроку.
Підготовлене обладнання до уроку: наочні посібники, квіточки, щоб діти написали чи справдилися їх очікування від уроку , малюнки, мультимедійний супровід.
Клас поділено на три групи: « ліра», « натхнення», « муза», з відповідним розміщенням парт і стільців.
Дисципліна відмінна.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ  ОПИТУВАННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.
а) з метою актуалізації знань вчитель української літератури Копиця Інна Вікторівна провела бліц-опитування,запитання стосувалися життя і творчості Т.Шевченка.;
б) запитання формувалися : чітко
в) опитування здійснювалося з метою : навчальною , розвиваючою
2. АКТИВІЗАЦІЯ  РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Вчителі використовували « мозковий штурм», різні конкурси, малюнки, щоб згадати раніше вивчений матеріал.
3.МОТИВАЦІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
. Мотивація навчальної діяльності проводилася на всіх етапах уроку, що сприяло розвитку у дітей інтересу до теми. За допомогою гри « Мікрофон» учні говорили , що вони очікують від цього уроку.
4.Хід уроку
До уроку готувалися не тільки вчителі, а й діти. Були підготовлені презентації:» Життєвий шлях Т.Г.Шевченка», «Пам’ятники Т, Шевченку у світі». Учні декламували вірші: « Мені тринадцятий минало», « Заповіт» ( англійською мовою), « Садок вишневий коло хати», «Мені однаково». Під час проведення бінарного уроку всі компоненти уроку були пов’язані між собою логічною послідовністю і забезпечили дидактичну цілісність навчання. Була проведена фізкультхвилинка.
   Навчальним матеріалом вчителі володіють добре. Вчитель музики Бут Євгенія Миколаївна проводила розспівки. Діти виконували пісні « Орле сизий», « Якби мені черевички» Учні мають розвинені вокальні здібності. Використання технічних засобів і засобів наочності допомогло краще сформувати у дітей особистісне емоційно- ціннісне ставлення до теми. Рефлексія учнів ( формування очікування результатів роботи) сприяла виникненню внутрішньої потреби включення в навчально- пізнавальну діяльність на уроці. Вчителі ставилися до учнів доброзичливо, толерантно, з повагою, Всі учні працювали активно.
  Форми роботи на уроці відповідали віковим та навчальним можливостям класу. Мова вчителів правильна, мелодійна.
  Висновок.  Урок проведено на високому методичному рівні. Інтегровані уроки розвивають мислення, мовлення школярів, пам’ять,уважне ставлення один до одного. Навчання носило розвивальний характер. Мета була досягнута. Учні показали гарні знання з теми.
 На уроці були реалізовані такі принципи навчання:
-науковість;
принцип доступності навчання;

Комментариев нет:

Отправить комментарий